Фінські вчені підтвердили генетичну природу передчасного сім'явиверження

Фінські вчені з'ясували, що передчасне сім'явивергання має генетичні причини, повідомляє EurekAlert. Результати роботи Пекка Сантилла (Pekka Santtila), Кеннета Саднабба (Kenneth Sandnabba) і Патріка Джерна (Patrick Jern) опубліковані в Journal of Sex & Marital Therapy.
Щоб вивчити вплив різних факторів на виникнення еректильної дисфункції (сексуальний розлад, внаслідок якого чоловік не може підтримувати ерекцію, достатню для статевого акту) і передчасної еякуляції (сім'явиверження) під час першого статевого акту, дослідники з Турку (Фінляндія) опитали 3186 близнюків чоловічої статі.

Коментарі: Передчасне сім'явипорскування - це лікується

В результаті дослідження було встановлено, що незнайома партнерка, сильна інтоксикація (наприклад, алкогольне сп'яніння) під час першого статевого акту, а також небажання вступати у тривалі стосунки з партнеркою є основними причинами сексуальної дисфункції, не пов'язаної з медичними причинами. Тоді як передчасна еякуляція в більшій мірі була обумовлена генетичними, ніж зовнішніми факторами.
У попередніх дослідженнях причин передчасного сім'явиверження вчені з Голландії підтвердили зв'язок даного розладу з геном, відповідальним за регуляцію серотоніну. Робота фінських вчених є ще одним кроком на шляху до створення нових методів лікування сексуальних розладів у чоловіків.