Вчені вивчили генетичні причини розвитку ревматоїдного артриту

У Nature опубліковано матеріал про нові великомасштабних вишукуваннях генетичних факторів, які супроводжують розвиток ревматоїдного артриту. У розгляді брали участь фахівці, що представляють лідируючі наукові організації в 12 країнах. У процесі наукових пошуків були ретельно розглянуті дані,

що з'явилися завдяки здійсненої дешифрування генома у кількох десятків тисяч добровільно беруть участь у вивченні. У число цієї численної групи, що беруть участь в дослідженнях, входили 30000 встановленим раніше діагнозом ревматоїдного артриту, інша частина учасників розглядалася дослідниками, як перевірочна група. Були встановлені 100 мільйонів наслідків мутацій в точках, віднесених фахівцями до однонуклетідному поліморфізму (SNP), який виражається в різній послідовності ДНК, за своїми параметрами схожою на один нуклеотид.

Завдяки цьому були відкриті раніше невивчені відділи генома, які мають підвищену можливість появи при цих ревматоїдних захворюваннях. У 42 ділянках генома були виділені мутують гени, схожі, на стан генів при захворюванні артритом ревматоїдного характеру Прослідкувала зв'язок цих 98 генів з потенційним появою ряду хвороб онкологічних та серцево-судинної системи, які успішно проліковується раніше розробленими способами. У підсумку вишукувань вченими був зроблений висновок про можливість використання цих способів для пролечіванія захворювань артритів, які є хворобами хронічного аутоімунного і запального характерів.