Австрійці знайшли унікальні ліки від старості!

В Австрії вчені медичного університету Граца відкрили нейязицірний факт. Виявляється одним з кращих та ефективних ліків від старості є сперідін. Ця речовина міститься в грейпфрутах і в людській спермі. Саме за допомогою цього компонента, можливо, продовжити життя організму у всіх системах. Сперідін - це спеціальна молекула, яка допомагає оновленню і росту клітин, і в старості організм без неї не може обійтися, тому й прискорюється процес старіння.
Також, сперідін бере участь в очищенні і відновленні крові.

Вченими було проведено спеціальний і унікальний експеримент, в якому вони використовували сперідін для харчування та одноклітинного, і багатоклітинного організму. Результати були приголомшливі, виявилося, що зростання дріжджів за допомогою цієї речовини збільшується в 4 рази, а людські клітини збільшили свою життєдіяльність в 3 рази. Також, експеримент показав, що миші, які вживали поліамін, збільшили своє життя у багато разів, і при цьому їх білок організму, який був пошкоджений віком, поліпшувався.

Речовина спередін також запобігає розвитку хвороби Альцгеймера .

Вчені зараз працюють над питанням, як омолодити організм, використовуючи своє відкриття. Сподіваємося найближчим часом, вони зможу створити унікальну методику боротьби зі старістю. А поки вже можна вводити в свій раціон такі продукт - грейпфрут, боби сої, проростки пшениці і т.д. вони багаті на спередін. Потрібно вміти використовувати всі можливості і залишатися якомога довше молодим. Експеримент австрійців доводить, що це не так вже й складно, головне бажання.

Схожі статті:
Ягода, яка допоможе зачати і народити здорову дитину? Ягода, яка допоможе зачати і народити здорову дитину? Новини медицини Білкові дієти дуже небезпечні для нирок! Білкові дієти дуже небезпечні для нирок! Новини медицини Поживна речовина, яка корисна для мозку! Поживна речовина, яка корисна для мозку! Новини медицини Літнім людям потрібно включити в свій раціон сир! Літнім людям потрібно включити в свій раціон сир! Новини медицини Вчені знайшли новий спосіб боротьби з проблемами слуху Вчені знайшли новий спосіб боротьби з проблемами слуху Хвороби Фахівці знайшли новий спосіб профілактики астми у дітей з екземою Фахівці знайшли новий спосіб профілактики астми у дітей з екземою Лікування дітей