Лень закладена в генах!

Ви ніколи, напевно, і не замислювалися про те, чому одні люди такі активні і працьовиті, а інші навпаки, палець об палець не вдарять, щоб щось досягти. А все виявляється закладено генетично, вказали вчені з університету Міссурі, вони провели дослідження на щурах і дійшли висновку, що гени, які закладені в людині дуже сильно впливають на його поведінкову мотивацію. Останні дані показують те, що дуже багато людей щодня займається спортом менше півгодини, звичайно, це хоча б той мінімум, який потрібен для здоров'я.
Деяких не вистачає навіть і на короткий час. При дослідженні людей, у яких низька мотивація виявилося генетичний нахил до ліні і тому людина нічого не може зробити з собою.

Професор в коледжі ветеринарної медицини для цього дослідження взяв два зовсім різних типів щурів - одні проявляли інтерес до фізичних навантажень, а інші були дуже ліниві. Щоб точно довести, закладена у них в генах лінь, їм потрібно було цілий тиждень бігати по колесу. Потім були в одну групу відібрані щури, які проявляли активність, в іншу - ліниві, потім збільшена їх популяція. І виявилося, що ті щури, яких вивели з бігунів, були активними, а тих, кого з групи ледачих, пасивними. В обох групах щурів порівнювався складу клітин і тіла, і виявилося різний РНК, це говорить про те, що у них різна генетична схильність бути лінивим.

Також дослідниками було виявлено 36 генів, які пояснюють відсутність мотивації у людей для тренування. Це відкриття дуже важливе в медицині, тому що саме воно зможе допомогти подолати ожиріння.