Генетична схильність зубного болю

Вчені з Медичного центру при Колумбійському університеті (Сполучені Штати) запропонували іншу класифікацію періодонтиту. Як відомо, сучасна класифікація періодонтиту будується на симптомах і клінічних проявах. Американці ж поклали в основу своєї класифікації генетичні характеристики тканин, які вразило захворювання.
Такий підхід до класифікації медики запропонували після того, як виявили два кластери пацієнтів, у яких була дуже велика різниця за генетичними характеристиками уражених тканин. Також особливістю є і те, що в один з кластерів потрапили ті чоловіки, у яких спостерігається важкий перебіг захворювання.
Сьогодні вчені часто роблять багато відкриттів, якими цікавляться різні люди. При цьому вони мають і інші інтереси. Одним з об'єктів цих інтересів є
вертикальний велотренажер Лайф Фітнес
та інші спортивні тренажери.
Однак, професор Панос Папапану, який є провідним автором роботи про нову класифікації, зазначив, що класична класифікація є досить умовною. Це пов'язано з тим, що у багатьох людей гостра форма захворювання лікується легко, а в інших, незважаючи на лікування, розсмоктування кісткової тканини триває.
Враховуючи цю проблему, вчені зайнялися проведенням перехресного повногеномне аналізу експресії генів у 241-му зразку ясенної тканини. Цю тканину взяли в 120-ти пацієнтів, які мали гостру або хронічну форму захворювання.
За результатами аналізу пацієнти були розділені на два кластери. Пацієнтів першого об'єднувала підвищена клітинна перфорація, а пацієнтів іншого - активація лімфоцитів і реакція несвернутих білків.