Червоне вино впливає на гени

Фахівцями з Гарвардського університету були опубліковані результати дослідження, в ході якого їм вдалося довести, що в червоному сухому вині містяться компоненти, що перешкоджають старінню. Вчені виявили, що дія даного напою надає прямий вплив на гени людини.
Властивості червоного вина вивчаються вже дуже давно, при цьому часто можна бачити зовсім протилежні відомості про його вплив на людину. Недавнє дослідження американців, схоже, нарешті поставить крапку в запеклих суперечках про те, чи приносить вино користь людському організму.
Експерименти проводилися на лабораторних мишах під керівництвом професора Сінклера. Вченим вдалося довести, що головний компонент вина ресвератрол надає безпосередній вплив на клітини організму. При цьому даний вплив стовідсотково є позитивним, тому що ресвератол активізує клітинні функції.
Також вже давно доведеною є користь прополісу в боротьбі з багатьма захворюваннями. Однак
застосування прополісу
не слід проводити бездумно, краще почитати про це відповідну інформацію до початку лікування.
Дослідники з США відзначили, що ресвератрол є потужним антиоксидантом, а тепер повністю доведено зв'язок між його омолоджуючу дію і активністю так званого «гена довголіття» (ген SIRT1).
Відкриття вчених, правда, не спростило ситуацію, адже постійний прийом вина не означає, що людина обов'язково помолодшає. Виявилося, що ресвератрол міститься в так званих «брудних молекулах», тому достатня для омолодження кількість цієї речовини міститься в дуже великому обсязі вина.