Відкрито нове нейродегенеративне захворювання

Вчені виявили захворювання, яке до цих пір не було відомо. Ним є генетичне нейродегенеративне захворювання, яке викликається мутаційними змінами в гені CLP1. Людина, що страждає даним захворюванням, має знижений об'єм головного мозку, порушення в когнітивної та рухової функціях. Також спостерігаються й інші аномалії. Це захворювання виявили дві групи дослідників, які працюють у наукових центрах США, Нідерландів та Австрії. Вони працювали незалежно один від одного, але підтримували зв'язок між собою.
Сьогодні велика кількість вчених займається вивченням різних процесів у людському організмі і займається пошуками способів подолання певних захворювань, про що зазначають веб-ресурси. Також в них повідомляється і про інші речі. Наприклад, вказується про рівень цін на
дитячі матраци
та інші речі для дітей.
Як відомо, ген CLP1 кодує однойменний білок, який є головним у виробленні транспортної РНК (тРНК). Дана молекула транспортує амінокислоти з цитоплазми в рибосоми, в яких і відбувається процес синтезу білків. Проводячи експерименти з цим геном на мишах, вчені встановили, що наслідком його мутацій є смерть моторних нейронів і м'язовий параліч тварин. Однак, факт того, що мутації гена CLP1 можуть бути причиною певних видів захворювань людського організму, до цих пір був неясний.
Тепер же вчені провели секвенування ДНК членів більш 4 тис. сімей, у яких діти з народження мали недіагностовані неврологічні проблеми. В результаті у цих дітей були виявлені мутації вищезгаданого гена. Всі діти мали однакові симптоми.