Вплив генів на вибір чоловіка

Учені з Америки провели експеримент, який підтвердив, що подружжя генетично більш схожі один на одного, ніж випадково обрана різностатева пара єдиної популяції. Детальна інформація про дослідження є в журналі PNAS.
Вже давно відомо, що люди вибирають собі партнера зі схожими характеристиками. Людина шукає собі партнера по расової приналежності, схожого за віком, статурі, розумовому розвитку, матеріального достатку, віросповіданням. Американські вчені виявили, що люди часто вибирають партнера зі схожою ДНК. Нове дослідження дало можливість повною мірою дати аналіз подібності та відмінності в геномі людей.
Для дослідження використовувалися дані, отримані з Інституту з проблем старіння. У дослідженні брали участь більше 800 пар.
Якщо вас мало цікавлять новини медицини і нові відкриття в цій області, ви можете використовувати інтернет для пошуку цікавих рецептів. Наприклад, тут ви можете дізнатися, як приготувати
печінка індички
і з чим краще подавати цю страву.
Аналіз геномів американських пар показав, що в геномах подружжя менше відмінностей, ніж в ДНК двох окремо взятих чоловіки і жінки. Величина генетичної схожості між подружжям визначалася на основі дослідження більш 1500000 однонуклеотидних поліморфізмів в геномі кожної людини. Виявилося, що вибір партнера по генотипу продиктований в третині випадків.
Дані дослідження будуть використовуватися надалі для порівняння з ситуацією вибору подружжя серед представників інших рас. Отримані результати будуть використовуватися для вивчення принципу вибору друзів. Можливо, і друзів ми часто вибираємо з схожим ДНК.