Хвороба Альцгеймера - це не вирок!

Нещодавно вчені з Каліфорнійського університету представили докази того, що Хвороба Альцгеймера не є вироком. Виявляється, пацієнтам, які страждають даних захворювань, можна повернути деякі спогади. Варто відзначити, що вченими були цілком вдало реактивувати спогади у щурів. Передбачається, що з'явиться така можливість і для людей.
Вчені повідомили цікаву інформацію. Вся справа в тому, що спогади підлягають вибірковому видаленню, формуванню та подальшому реактівірованію. Це трапляється через те, що відбувається так звана селективна стимуляція нервів на певних частотах.
Саме ці частоти призводять до істотного послаблення зв'язків між клітинами мозку. Ці клітини називаються синапсами. Між іншим, особливо страждають від погіршення пам'яті різні пацієнти з деменцією. Здоровий спосіб життя не допоможе виправити ситуацію з погіршенням пам'яті.
DolgieLeta.com
є корисним порталом для тих, хто піклується про своє здоров'я. Правда, інформацію про хворобу Альцгеймера вдалося почерпнути чи не звідти.
Отже, стимуляція клітин здійснюється за допомогою методів оптики. Виходить, що в мозку гризунів була сформована пам'ять про те, що стимуляція нервів мала зв'язок з больовими відчуттями. До речі в експерименті використовувався електрошок. У підсумку в процесі стимуляції тварини сильно боялися.
Потім проводилася стимуляція нервів з абсолютно іншою частотою, яка може видаляти спогади. Звірятка переставали побоюватися електрошоку. Ну а коли були знову простимульовані ті ж самі нейтрони, вдалося домогтися реактивації негативних спогадів.
Схожі статті:
Хвороба Альцгеймера може бути заразною Хвороба Альцгеймера може бути заразною Хвороби Відкрита нова група ризику розвитку хвороби Альцгеймера Відкрита нова група ризику розвитку хвороби Альцгеймера Новини медицини Старече слабоумство все більше прогресує! Старече слабоумство все більше прогресує! Новини медицини Відкрита молекулярна причина хвороби Альцгеймера Відкрита молекулярна причина хвороби Альцгеймера Хвороби Перші дитячі спогади Перші дитячі спогади Лікування дітей Чи буває хвороба Альцгеймера в молодому віці? Чи буває хвороба Альцгеймера в молодому віці? Хвороби