Металевий присмак у роті

Металевий присмак у роті


Добрий день доктор. Симптомом чого є металевий присмак у роті ?
Металевий присмак може з'явитися з-за стоматологічних захворювань або захворювань шлунково-кишкового тракту, а саме дисфункції жовчного міхура, якщо хронічно турбує холецистит , жовчовивідні шляхи, дискінезія. Металевий присмак може також стати наслідком отруєння миш'яком, солями міді, ртуті. Крім того, схоже трапляється при лікуванні деякими ліками.
Завжди відчувається у роті металевий присмак . Нудота іноді буває після їжі, і з'являється відрижка. Проходила УЗД органів черевної порожнини, результати хороші. Які ще необхідно здати аналізи, щоб встановити діагноз?
Слід пройти гастроскопію і зробити тест на хелікобактеріоз. А також варто перевіритися у лікаря стоматолога.
Страждаю діабет 2-го ступеня, цукор 12 м, на протязі 6 років п'ю манинилу 35. Почав турбувати металевий присмак у роті . Із-за чого він міг з'явитися і як лікувати?
Спочатку хочу зауважити, що діабет не ділитися на ступені, тільки на типи. Швидше за все, ви мали на увазі цукровий діабет 2 типу . Металевий присмак не свідчить про якийсь конкретний захворюванні, але може бути викликаний в наслідок прийняття деяких препаратів або харчових добавок. Так як вабив п'єте протягом довгого періоду часу, він не є тому причиною. Можливо, Ви почали приймати ще якийсь препарат. Точний діагноз можна буде поставити після обстеження шлунково-кишкового тракту.
Добрий день доктор. У чоловіка з'явився металевий присмак у роті . Мовою є наліт коричневого відтінку. Його нічого не турбує. При зарядці в ранковий час присмак заліза посилюється, з'являється нудота. Кілька тижнів тому кинув курити. Із-за чого це може бути?
Присмак металу може говорити про хронічному гастриті , гастродуоденіті або ж про дисфункцію печінки, також про дисбактеріозі. Щоб виявити точну причину, потрібно звернутися до лікаря гастроентеролога.
Нещодавно вилікувалася від захворювання шлунка і молочниці. Хочу дитину, але турбує металевий присмак у роті . Вагітність це не зашкодить? Із-за чого це може бути? На шкідливій роботі не працюю. Чула, що гіркота з'являється з-за проблем з жовчним. Брала пару курсів метранидазола, робила тривалі перерви, але проблема не зникла. Як позбутися присмаку? Чи Не вплине це на вагітність? І який період часу має пройти з моменту завершення прийняття ліків, поки вони вийдуть з організму?
По всій видимості, це наслідок медикаментозної терапії, яка справила вплив на печінку. Вам необхідні гепатопротектори. Зверніться до терапевта. Краще почекати з вагітністю і не припиняйте користуватися контрацептивами.
Додати коментар